Sunday, March 6, 2011

waste time with besties ..

hai oll
saje na bebel sal aktiviti hari ini
ya..sangat seronok sebenarnye
tp macam ade ta kene
mungkin sbb lame ta jumpe mereka .


btw , thanks azie n aini
today juga dapat kawan baru , mai :)
sangat comil , sporting abeh lah.



firstly, kiteorg gi merendek kat ipoh parade
lepak sane untuk minum air gas oren kat foodcourt sahaja
haha . tatau ape na buad dah
then , gi shoping.
aini dapat juga warne baju idamannya ,RED .
until now , she still love red ouh
ta sangke . hehe .



bile da agak bosan kat jj uh
kami gy eco parks
today juga baru gue tahu  thats eco park same with taman botani
haha . agak kuno juga gue ni yah !



ouh dear . actually taman botani sangat cantik .
sempat juga lah kami menggedik depan camera
gambar akan diupload later ya
tnggu tuan pnye camera masuk kan in FB




dok kalutt ngn camera , ttbe Allah bagi isyarat
mgkin kami gedik sgt kot

HUJAN dengan LEBAT !




OMG , kuyup tatau nak habaq lagu mana .
abeh sgle makeup dimuka .
ta kisah lah kan ,
sbb kami bjaya turunkan berat badan msg2 sbyak 1kg .
haha. nak tahu kenape ?
kami terpaksa lari pecut untuk ke car park .
memang funny gila




bile da jalan2 , phm lah kan perut macam mana .
so , HOTSPRING mnjadi pilihan kami
nasi goreng hailam ditemani dgn air asam boy
yummmyyy babe !
ta rase malu punn even baju basah , rambut kusut masai dah
janji perut kenyang




at 6pm , sampai lah gue ke home sweet home
hanya buku2 sahaja yg ade dikepala hotak gue wat mase skrg
homework bersepah2 yang perlu gue tatap malam nih !




btw , gue sangat sedih .
tak dapat jumpe kaka syg :(
im sorry sis !!
i will call you later !!!!!
hope dea phm situation gue tadi !


**2 hari bertrut2 gue njoy , esok start untuk focus on study**



No comments:

Post a Comment