Tuesday, March 1, 2011

kenangan terpahit !

 selamat datang MARCH
1st March , bnde yg ta diingini berlaku kat gue


ouh , tidak akan lupe smpai bilabila
gue na cerite pnjg punn susah
sbb gue sedar time kat klinik
ta pengsan pun , mungkin tergamam


yang gue egat , gue bawak ta lah laju mane
nak kejar mase , takut hujan
otw pi tuisyen MUET time tu



seriusly , gue ta nampak lgsung kreta kat depan gue
bende nak jadikan , kat mane2 pon leh jd
mcam mane pon , alhmdllah , cedera ta teruk mane
lebam2 , n calar2 sikit jea



orang cakap kalau da jd macam tu jgn pk kan bnde lain kan ?
yg pntg selamatkan ?
smpai kat klinik , gue terus pi kat cermin
tgk muke , takot calar2
ouh , alhmdllah .. muke macam biasa
hahaha .



yg buat gue nangis , AHD gua barai der
ibuayah terpaksa tanggung kerosakan kereta pkcik yg tade hati perut tu
ahh ..RM357 sgt besar bagi gue !


nway , thanks to latiff azman sbb cepat bawak gue ke klinik
gue pon tatau dr mane dea muncul
thanks juga sbb dea punn prnah doakan gue excident
gue still egat ayat dea " kalau da terlentang baru padan muka"
ok thanks . doamu dimakbulkan Allah !


lepas ni no more baju lengan pendek
malu malu . parut !
 tgn pun da macam tgn malik nor!
haha







memang sangat sakit



the most important skang nih
gue mesti cepat pulih
macam2 da rncang ouh



thanks to my buncit , my sis n him
amek berat . terharu . haha


esok boleh ke sekolah dah
ptg ni punn insyaallah boleh ke tuition:)



***gue bukan minah rempit oke***
~pengajaran~

No comments:

Post a Comment