Sunday, February 27, 2011

evrything new :)

hai olzz
ade hot mami nih ha .
3day's gue rase happy sgtsgt 


nak tahu knape ? 


gue dapat ketenangan 
mulekan hidup baru
gue tpakse lepaskan ape yg gue syg selama nih .
ta gune kalau syg if dea ta pnah hargai kan  
even dea ta bole trime lagi
n dea cakap na jatuh kan gue
tape , gue ta pnah rase takot
Allah ada , ayah ade , ebu ada .semua ade lah

yang teramat pnting


ELIN MESTI KUAT
ELIN MESTI YAKIN DGN KEPUTUSAN ELIN


yah .. thanks to alls my friends
rie ,eika,een,moon
kat family gue jugak
dorunk byk cover gue
dorunk byk bg semangat kat gue

thanks also to my lovely sister
snggup dgar story yg ta penting dari gue

tak lupe juga , to him :)
thanks lah !hehe

maybe keputusan gue ni semua ade hikmah kan ?
tanak salahkan sspe , sbb semua manusia pnah buat kesilapan .
hope dea happy dgn dunia baru dea lpas nih
mungkin sebagai seorang anngota polis
cehh .(ak plak kondi)


sudah sudah sudah !
tanak kalut sal bnde nih


bile hidup dah baru , so mesti lah ade something yg baru sbgai bukti kan ?
cewaaaah !

tennennnnnnnnn

sorry terbalik . macam biasa , malas nak rotate .
haha
 
 
buruk kan rambut nih ?
ouh , gue ta pduli ape korunk nak cakap
janji dea suke . kan you kan ?
hahaha
 
 
ok lah
mahu keluar jalan2
**jumpe lagi**





1 comment: